loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 152 جمعه 1391/11/13 نظرات (0)

مرد جوانی که با عنوان مسافر کش یک دختر ۲۳ ساله را سوار ماشین خود کرده کرده بود در نیمه های راه امیال شیطانی به سراغش آمد و قصد ربودن دختر را کرد که دختر جوان و زیرک حساب این مرد هوسران را رسید….

 

چندی قبل رهگذران در حال عبور از اتوبان شهید باقری با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی دختر جوانی که از داخل یک خودرو پراید که کنار اتوبان توقف کرده بود، به کمک وی شتافتند. دختر جوان در حالی که راننده را به باد کتک گرفته بود، تلاش می‌کرد مانع فرار وی شود. همزمان با حضور مردم، گشت پلیس نیز از راه رسید و مرد جوان را بازداشت و همراه شاکی به اداره پلیس منتقل کرد.
شهین-۲۳ ساله به پلیس گفت: من کارمند یک شرکت هستم و محل کارم در مرکز شهر است. لحظاتی پیش بعد از پایان کار کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که پراید مسافرکشی مقابل من توقف کرد. من مقصدم را گفتم و بعد در صندلی جلو سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده که مرد جوانی بود، تغییر مسیر داد.
ابتدا به او اعتراض کردم و راننده گفت به خاطر ترافیک سنگین تغییر مسیر داده تا زودتر به مقصد برسیم. هنوز مسافت زیادی نرفته بود که ناگهان به داخل اتوبان چمران رفت. من به رفتارهای او مشکوک شدم و از راننده خواستم تا به خیابان اصلی برگردد اما وی تهدید کرد که هیچ حرکتی نکنم.
من تازه متوجه نیت شوم او شدم. از آنجایی که من ورزشکار هستم و دوره‌های متعدد ورزش‌های رزمی را فیلم-فیلم-آموزشی.html" title="آموزشی" target="_blank">آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش دیده‌ام، به وی هشدار دادم تا مرا پیاده کند اما مرد شیطان صفت به راه خود ادامه می‌داد تا اینکه من یک فن رزمی روی او اجرا کردم که با ضربه من کنترل ماشین را از دست داد و خودرو با گاردیل تصادف کرد.
وقتی ماشین متوقف شد مرد هوسران قصد فرار داشت اما او را به شدت کتک زدم و از مردم خواستم تا مانع فرار وی شوند.

بي نام بازدید : 423 پنجشنبه 1391/11/12 نظرات (0)

دانلود فیلم خوابم میاد با کیفیت عالی از سایت هوش تك

مدت : ۱۰۸ دقیقه

سال تولید : ۱۳۹۰

نوع فیلم : سینمایی

ژانر : طنز | اجتماعی

گارگردان : رضا عطاران

بازیگران : اکبر عبدی ، مریلا زارعی ، رضا عطاران ، ویشکا آسایش ، سفیلم-آموزشی.html" title="روش" target="_blank">روش صحت ، خداداد عزیزی و…

خلاصه داستان فیلم سینمایی خوابم می آد : رضا، معلمی ساده و درستکار که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است، با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و…

بي نام بازدید : 444 پنجشنبه 1391/11/12 نظرات (0)

قسمت ۳4 اضافه شد

دانلود كامل سريال زمانه با لينك مستقيم

دانلود كامل سريال زمانه با لينك غير مستقيم

بازیگران: حمید گودرزی ،حسین محجوب ، مهرانه مهین ترابی ، پری ناز ایزدیار،هومن برق نورد ،شهرام قائدی ، رویا میرعلمی، حسین مهری، آیدا فقیه زاده ،تبسم هاشمی، فریبا متخصص، معصومه آقاجانی ، ویدا جوان ، صبا آقاجانی و …

کارگردان: حسن ختمی

خلاصه: زمانه داستانی است در باره قضاوت ، تاوان و بخشش. داستان آدمهایی که دیگران را در معرض قضاوت قرار می‌دهند و باید تاوان سنگینی برایش بپردازند

دانلود قسمت1تا34سريال زمانه با لينك مستقيم

بي نام بازدید : 426 پنجشنبه 1391/11/12 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی کاهش وزن Mens Health The Belly Off Workout The Body Weight Routine ، با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم آموزشی کاهش وزن Mens Health The Belly Off Workout The Body Weight Routine ، با کیفیت بالا

برنامه‌ی « شکم بی شکم! » به طرز شگفت آوری موثر است زیرا که از تجربه های حقیقی چربی سوزی و عضله سازی بیش از سیصد هزار نفر از اعضای کلوپ « شکم بی شکم! » مجله‌ی سلامت آقایان سرچشمه گرفته است. این آقایان در مجموع حدوداً ۲ میلیون پوند (حدوداً نهصد و ده هزار کیلوگرم) وزن کم کرده‌اند.
تمرین شکم بی شکم! : حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن راه فوق سریع و بسیار آسان برای کاهش وزن و افزایش شگفت انگیز قدرت، توان و حجم عضلات شماست. برنامه‌ ی تمرین « شکم بی شکم! حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن » شامل موارد ذیل است :
- تمرین دو دقیقه ای: ۸ تمرین که هر کدام پانزده ثانیه طول می‌کشند و به پمپاژ خون از قلب کمک می‌کنند.
- مدار های وزن بدن: ضربان قلب خود را تند کنید و عضله بسازید-به هیچ گونه تجهیزاتی نیاز نیست.
- قدرت ۱۰: ۱۰ نرمش برای تمرین‌های قدرتی و قلبی تلفیق شده که در وقت شما صرفه جویی می‌کند.
همین امروز این برنامه‌ی تمرینی سریع، آسان و فوق موثر که توسط متخصصان معتبر تناسب اندام مجله‌ی سلامت آقایان تنظیم شده است را شروع کنید.

 

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 423
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 786
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,322
  • بازدید ماه : 7,043
  • بازدید سال : 41,191
  • بازدید کلی : 386,632