loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 151 جمعه 1391/11/13 نظرات (0)

یکی از رانندگان که شاهد این درگیری بود، در اثبات حرف‌های دختر جوان گفت: من با ماشینم در اتوبان در حال حرکت بودم و پرایدی که یک زن و مرد داخل آن بودند در جلوی من حرکت می‌کرد که متوجه درگیری زن و مرد داخل پراید شدم. ابتدا فکر کردم که دعوای زن و شوهری است اما وقتی ماشین آنها با گاردریل برخورد کرد، من هم در کنار اتوبان برای کمک به آنها ایستادم. من صدای فریادهای کمک‌خواهی دختر جوان را شنیدم که می‌گفت او قصد ربودن وی را داشته است.
متهم نیز در نخستین بازجویی‌ها با توجه به شواهد به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: شغل من مسافرکشی است. امروز در خیابان این دختر را برای رساندن به مقصدش سوار کردم.
در بین راه وسوسه شدم تا او را ربوده و به او تعرض کنم اما نمی‌دانستم که شاکی یک ورزشکار رزمی است و مرا به شدت کتک می‌زند. متهم بعد از تشکیل پرونده، در دادسرای جنایی مورد بازجویی قرار گرفت. قاضی پرونده، متهم را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی اداره آگاهی قرار داد.پلیس به دختران و زنان جوان هشدار داد که به هیچوجه سوار ماشین های شخصی نشوند و از تاکسی و اتوبوس برای رفت و آمد استفاده کنند تا مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 962
  • بازدید ماه : 6,683
  • بازدید سال : 40,831
  • بازدید کلی : 386,272