loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 230 یکشنبه 1393/07/13 نظرات (0)

دانلود رایگان مستند شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد David Copperfield 15 Years of Magic 1994 ، با لینک مستقیم و کیفیت DVDRip

نام مستند : David Copperfield: 15 Years of Magic 1994

مدت زمان: ۱۱۷ دقیقه

حجم : ۶۹۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، MKV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : دیوید کاپرفیلد با نام اصلی دیوید سِت کوتکین (David Seth Kotkin)، تردست اهل آمریکا است.مجلهٔ فوربس او را موفق‌ترین تردست جهان در تمام دوران‌ها معرفی کرده است. برنامه‌های تلویزیونی کاپرفیلد تا به امروز نامزد ۳۸ جایزه امی شده‌اند که توانسته ۲۱ عدد از آن‌ها را برنده شود. او در طول ۳۰ سال دوران فعالیت، ۱۱ رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد و به اولین تردستی تبدیل شد که ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود به نام وی ثبت شد. وی نشان ملی شوالیه را از دولت فرانسه دریافت کرده است و توسط کتابخانه ملی کنگره آمریکا «اسطورهٔ زنده» لقب گرفت…

 

 
بي نام بازدید : 309 دوشنبه 1393/07/07 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند فیلم-آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش حرفه ای حرکات تکنیک" target="_blank">تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

دانلود فیلم مستند آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیاداشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش بهتر و آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش زود رس بر طرف کنیم .
از همین رو سایت کلیپ فور یو تصمیم گرفته است یک فیلم آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزشی حرکات تکنیکی فوتبال که درخواست های زیادی داشته است را برای شما کاربران گرامی قرار دهد.
این فیلم که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش میگذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است . این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست های حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدینو ، کریستیانو رونالدو و زلاتان ایبراهیمویچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند .
این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی میباشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند…

بي نام بازدید : 898 دوشنبه 1393/07/07 نظرات (0)

دانلود فیلم فیلم-آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی Bruce Lee Fighting Methods با حجم کم

نام انگلیسی : Bruce Lee Fighting Methods
نام فارسی : آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش روش مبارزه بروس لی و دفاع شخصی
زبان : English
کیفیت ویدئو : DVDRip
فرمت ویدئو : Avi | 368×272
حجم فایل : ۱۹۴ مگابایت

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) – درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی ، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

بي نام بازدید : 408 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم آموزش گام به گام تردستی Juggling Step by Step با کیفیت خوب

نام فیلم : Juggling Step by Step

کیفیت : VHS Rip ، AVI

تعداد قسمت ها : ۴ قسمت

حجم : هر قسمت 140 و300مگابایت

خلاصه داستانشما در این فیلم از نزدیک با تکنیک" target="_blank">تکنیک های شعبده بازی آشنا می شوید و خواهید آموخت که چگونه با ابزارها و وسایل بسیار ساده کارهای عجیب و غریبی را انجام دهید به طوری که مایه حیرت همگان شود. علاوه بر این در این فیلم به صورت مرحله به مرحله تردستی های ساده و پیشرفته به شما آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش داده می شود به طوری که بتوانید مانند یک تردست کارهایی همچون چرخاندن توپ و اشیا مختلف در میان دو دست خود، بدون آنکه بیافتند را انجام دهید و یا مانند یک شعبده باز ماهر با یک حقه کوچک اشیا را غیب کنید و بسیاری از تردستی های معروف را که در تلویزیون دیده اید، خود انجام دهید.

 

توجه : این فیلم کمی قدیمی است و از نوار VHS به صورت ریپ شده به فایل AVI تبدیل شده است اما کیفیت آن در حد قابل قبولی است.

بي نام بازدید : 50 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود رایگان مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان Fifty Greatest Magic Tricks با کیفیت بالا

نام مستند : Fifty Greatest Magic Tricks ، پنجاه شعبده بازی برتر جهان

مدت زمان : ۱۳۳ دقیفه

حجم : ۱٫۳ گیگابایت

کیفیت : PDTV XviD ، AVI

زبان : انگلیسی

خلاصه داستان : مستندی تلویزیونی از ۵۰ شعبده بازی برتر دنیا که از جمله آن ها می تواند به شعبده بازی با کارت ، شلیک کردن گلوله در دهان ، غیب کردن اشیای مختلف و … اشاره کرد . شعبده بازی در خیابان نیز جزء برخی از این شعبده بازی ها هستند …

بي نام بازدید : 136 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی کاهش وزن Mens Health The Belly Off Workout The Body Weight Routine ، با کیفیت بالا

برنامه‌ی « شکم بی شکم! » به طرز شگفت آوری موثر است زیرا که از تجربه های حقیقی چربی سوزی و عضله سازی بیش از سیصد هزار نفر از اعضای کلوپ « شکم بی شکم! » مجله‌ی سلامت آقایان سرچشمه گرفته است. این آقایان در مجموع حدوداً ۲ میلیون پوند (حدوداً نهصد و ده هزار کیلوگرم) وزن کم کرده‌اند.
تمرین شکم بی شکم! : حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن راه فوق سریع و بسیار آسان برای کاهش وزن و افزایش شگفت انگیز قدرت، توان و حجم عضلات شماست. برنامه‌ ی تمرین « شکم بی شکم! حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن » شامل موارد ذیل است :
- تمرین دو دقیقه ای: ۸ تمرین که هر کدام پانزده ثانیه طول می‌کشند و به پمپاژ خون از قلب کمک می‌کنند.
- مدار های وزن بدن: ضربان قلب خود را تند کنید و عضله بسازید-به هیچ گونه تجهیزاتی نیاز نیست.
- قدرت ۱۰: ۱۰ نرمش برای تمرین‌های قدرتی و قلبی تلفیق شده که در وقت شما صرفه جویی می‌کند.
همین امروز این برنامه‌ی تمرینی سریع، آسان و فوق موثر که توسط متخصصان معتبر تناسب اندام مجله‌ی سلامت آقایان تنظیم شده است را شروع کنید.

بي نام بازدید : 145 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی ویندوز سون ۷ Lynda Microsoft Windows 7 Essential Training

این فیلم توسط کمپانی مشهور لیندا ساخته شده و در آن یکی از اساتید برجسته این شرکت یعنی دیوید ریورز به کاربران در هر سطحی کمک می کند تا همگام با رشد و پیشرفت های موجود در سیستم عامل مایکروسافت احساس راحتی داشته باشند. در این فیلم دیوید از دگمه ها و رابط های ساده کمکی تا رابط کاربری گرافیکی و به روزشده، چگونگی نصب یا ارتقاء و بیشترین استفاده از ویندوز ۷ را به شما نشان می دهد. همچنین نحوه استفاده از Internet Explorer 8 و افزایش حافظه یک کامپیوتر با استفاده از ابزار ReadyBoost را می آموزید. او همچنین بر گزینه های پیکربندی سخت افزار تاکید می کند و پیشرفت هایی را که منجر به ارتباط یک سیستم خانگی و یا کاری با ویندوز لایو شده است و همچنین محیط ابر- محاسباتی قابل دسترس برای کابران ویندوز ۷ را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب فیلم-آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزشی هر در س را فرا بگیرند.

بي نام بازدید : 138 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

 

دانلود رایگان فیلم آموزش بستن شال و روسری با لینک مستقیم

این بار برای شما کاربران هوش72 فیلم فیلم-آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزشی ای آماده کرده ایم تحت عنوان “آموزش بستن شال و روسری”  این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده که شما با نحوه بستن انواع شال و روسری به شکل های متنوع آشنا خواهید شد . تقدیم به تمام خانم های ایرانی …

 

 

 

بي نام بازدید : 179 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم آموزش بستن کراوات و پاپیون با لینک مستقیم

در این فیلم-فیلم-آموزشی.html" title="آموزشی" target="_blank">آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش انواع حالات بستن کراوات ( نوع چهارتایی ، گره نیم بزرگ ، گره بزرگ ، پرات یا شلبی )  و پاپیون به دو صورت دیده می شود . نمایش انواع کاراوات و پاپیون های ست با کت شلوار دیگر مزایای این آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش است . این آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش به صورت گام به گام و زبان اصلی می باشد .

 

 

 

بي نام بازدید : 204 شنبه 1393/06/29 نظرات (0)

 فیلم مستند آموزش رانندگی با پیکان

دانلود فیلم مستند آموزش رانندگی با پیکان ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

این روزها تقریباً تمام افراد به دنبال یادگرفتن رانندگی هستند تا قادر باشند به تنهایی یک اتومبیل را کنترل کنند. در تمام دنیا برای کنترل یک ماشین رانندگان برای اخذ گواهینامه رانندگی باید فیلم-فیلم-آموزشی.html" title="آموزشی" target="_blank">آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش رانندگی بگیرند و آزمون آن را با موفقیت بگذرانند. در سال های نه چندان دور در کشور ما رایج ترین اتومبیل پیکان بود و در دوره آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش رانندگی و هنگام اخذ گواهینامه از این اتومبیل به عنوان تنها اتومبیل استاندارد استفاده می شد. به جرات می توان گفت “پیکان” وسیله نقلیه ای است که  کمتر ایرانی را می شود پیدا کرد که برای یک بار هم که شده سوار آن نشده باشد و در واقع “پیکان” ماشین خاطرات نسل دیروز ایران است.هر چند در حال حاضر رانندگی با “پیکان” در حال منسوخ شدن هست ولی فیلم آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش رانندگی با پیکان به شما مهارت های تکنیک" target="_blank">تکنیکی کلی و لازم در رانندگی را آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 34,472
  • بازدید کلی : 379,913