loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 365 یکشنبه 1391/11/15 نظرات (0)

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست با تمام وجودم داد بزنم “بخاطر تو” بهش گفتم به خاطر هیچ کس. پرسید پس به خاطر چه زنده هستی؟ با اینکه دلم فریاد میزد “به خاطر تو” با یک بغض غمگین گفتم به خاطر هیچ چیز. ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است


 

هوش تك

اگه کسی دوستت داره علتش محبت نیست ، بلکه تو شایسته ی دوست داشتنی .

 

 

 

به یه مرغ دهاتی میگن : می تونی روزی ده تا تخم بزاری ؟ میگه : این کار  مرغ های تلاونگه

 

 

 

پروانه نمی میرد چون گل به بغل دارد

این سینه نمی میرد چون یاد تو را دارد

 

 

 

یارو به زنش میگه : چرا دیر اومدی ؟ زنه میگه : مرتیکه افتاده بود دنبالم ، خیلی آروم میومد

 

 

 

اگـــر کسي ناخواسته محــــبت شمارو به دلش دعـــوت کنه , شما چه کار مي کنيد ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دعـــــــوت

فيلمي متفاوت از ابـراهيم حاتمي کيــا

 

 

 

آب مايه حيات است. لطفا در مصرف برق صرفه جويي کنيد
اداره گاز .....

 

 

 

با تمام شيريني وجودم دوست دارم
.
.
.
.
.
.
.
قربانت ليمو ترش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 752
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 976
  • بازدید ماه : 6,697
  • بازدید سال : 40,845
  • بازدید کلی : 386,286