loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 323 دوشنبه 1391/11/16 نظرات (0)

چه خوب است که هستى …

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …

و این براى بیتابى من تاب است …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

پیچک می شوم ، وحشی می پیچم به پروپایت …

تاحتی نتوانی آنی بی “من” بودن را زندگی کنی

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود

امــا برای با تو بودن و با تو ماندن

سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

فصل فصلِ زندگی را جستجو کردم

ابر بسیار دیدم !

اما هیچ بارانی چون تو

مرا به دریا نبرد !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

معنی دوست :

د = دور ازهم

و = واسه هم

س = سایه هم

ت = تا عمرداریم برای هم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت

قسـم راستـــِ یــک نفــر بآشـــَد . . .

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

گرمای دستانت را

چون پیام آوری

در قبیله ی دستانم

برانگیز

پیش از آن که

این همه احساس

این همه دیوانگی

این همه شیطنت های از سر دیوانگی

در سرمای دستانم جان سپارند

جوانمرگی شگون ندارد

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

باران که گذشت

دلم پرواز می خواهد…

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد…

دلم آواز می خواهد…

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد…

دلم بی رنگ و بی روح است…

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد…

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

این روزها

همه چیز بوی تو را دارد

حتی هوا …

آنقدر زیاد که دوست دارم …

رگهایم هم احساست کنند …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

عشق یعنی :

تــــــو لـب تـــر کنی

و من

مــــــست و خـــــــراب شوم . . .

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

صبرت که تمام شد

نرو

تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

تو را ..

با دلی پر از خواستن می خواهم ..

همان چیزهائی ..

که من آرزو می کنم..

و “تو”

همه را یکجا داری ..

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

قلبم …

شاتر دوربین عکاسی‌ است که منم . !

به تو که می‌رسم ، تند می‌ زند

برای ثبت لحظه‌ها . . .

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

می خواهم غزلی را برای پرواز بهانه کنم

و پرواز را برای رسیدن به تو

و تو را بهانه ی زندگی

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

دیــوانـــه ام مــی کــنــد

فــکــر ایــنــکـــه

زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد

لـطـفــا …

تــا زنـده ام بـــــــــــــمان

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

چه “شوری” میزند دلم وقتی …

در چشم دیگران

اینقدر “شیرین” میشوی !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

چقدر دوست دارم با خیال راحت …

یک نفس عمیق بکشم …

نفسی که پر باشد …

از بوی آرامش وجود تو …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم …

یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

نمیدانی … !

چطور گیج می شوم …

وقتی هرچه می گردم …

معنی نگاهت …

در هیچ فرهنگ لغتی …

پیدا نمی شود … !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم،

اما خاص بودن عشق تو…

مرا هم خاص کرد

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

وقتی گرمای نگاه تو نیست این میشود حال و روز زمستانی من :

سرماخوردگیهای پی در پی ، تب و لرز های بی پایان … !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 607
  • بازدید ماه : 6,328
  • بازدید سال : 40,476
  • بازدید کلی : 385,917