loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 136 شنبه 1391/11/21 نظرات (0)

همچنین یلدا جبلی تدوینگر فیلم با ناارحتی از واکنش اهالی رسانه در برج میلاد در زمان نمایش فیلم، عنوان کرد: «زمانی که واکنش مخاطبان را در خصوص تیتراژ دیدم بسیار خوشحال شدم از اینکه طرحی که قرار بود با آقای کریمی برای تیتراژ تغییر دهیم، انجام ندادیم. با این تیتراژ مخاطب از ابتدا می‌فهمد با چه فیلمی مواجه است و اگر آن را نپسندد می‌تواند وقتش را بیشتر از تیتراژ هدر ندهد.»

او ادامه داد: «واقعا متاسفم که سلیقه و حوصله سینمای ما به این سمت رفته که لحظه‌ای تحمل و صبر نداریم. ما آگاهانه به این سمت رفتیم که تیتراژ این گونه باشد. من در تدوین این فیلم دستم باز بود اما متاسفانه از رسیدن نسخه اصلی فیلم به دست من تا شروع جشنواره دو هفته بیشتر زمان نداشتیم.»

محمد هادی کریمی در بخشی از این نشست و با دلخوری و گلایه از واکنش مخاطبان در سالن برج میلاد، گفت: «من واقعا دلگیر شدم چرا که در پلان اول فیلم که بازیگر ما گل‌ها را آب می‌دهد یک نفر در سالن مثل کسی که مسلول است یا مشکل ریوی دارد دائم اخ و تف می کند و فیلم را مسخره می کند. شما هنوز شخصیت داستان را که مدرس حوزه است نمی‌شناسید. این نحوه عقده‌گشایی و بی ادبی به هیچ وجه قشنگ نبود.»
او همچنین افزود: «اگر شخصیت اول فیلم را دوست ندارید اجازه بدهید فیلم جلوتر برود. من این فیلم را با اعتماد و اعتقاد ساختم و به ساختن آن افتخار می‌کنم که در سال ۹۱ از بشارت خدا صحبت کردم. من می‌توانم در مطبم بنشینم و به بیمارانی که به من مراجعه می کنند قرص بدهم اما وقتی برای جامعه‌ای که افسردگی دارد می‌خواهم فیلم بسازم باید به نحوه دیگری عمل کنم.»
محمدهادی کریمی که مدام به واکنش یکی از حاضران در سالن اشاره می کرد، اظهار داشت: «از خداوند سپاسگزارم که توانستم با ترک سالن ناراحتی خود را کنترل کنم، من زمانی جزو مطبوعات بودم و در سالن سینما فلسطین فیلم می‌دیدیم. در مطبوعات تریبون، کاغذ و زمان در اختیار ماست. اگر فیلمی بد بود می‌توانیم درمورد آن بنویسیم، در ضمن باید بگویم شاید تهیه کننده فیلم راضی نباشد اما من و آقای لدنی هنوز یک ریال دستمزد نگرفتیم.»

در ادامه بحث لدنی تهیه کننده فیلم در خصوص بودجه فیلم گفت: «ما این فیلم را با حداقل هزینه یعنی ۶۰۰ میلیون تومان ساختیم.»

در بخش دیگری از این نشست هنگامه قاضیانی در خصوص تجربه همکاری با محمدهادی کریمی گفت: «با صدای بلند می‌گویم زمانی که شنیدم خانم کریمی بازی در فیلم بشارت را پذیرفتند، برایم افتخارآمیز بود. پیش از این با آقای کریمی کار کرده بودم و محیط محترمانه‌ای را با ایشان تجربه کرده بودم، هفت تا هشت ماه فیلمنامه دستم بود و نقش را خیلی دوست دارم.»

او نیز در ادامه گلایه های کارگردان «بشارت…» با عصبانیت گفت: « نمی خواهم از کسی گلایه کنم اما پیش از این در سینما آزادی این فیلم را دیدم و فضای کاملا محترمی را تجربه کردم. با دیدن فیلم در سینما آزادی انرژی خوبی گرفتم به نحوی که بیش از نیم ساعت پس از نمایش فیلم با مردم درمورد آن صحبت می‌کردم.»

قاضیانی خطاب به اهالی رسانه گفت: «عزیزان محترم من، باید به حرمت بزرگترانی چون فرخ نعمتی، نیکی کریمی که سلطان بازیگری است و آقای فرخ نژاد این رفتارها را انجام ندهید. قرار است من از شما یاد بگیرم اگر من یک فیلم بد بازی کردم یا یک فیلم بد ساخته شد باید نقد بد به قدری زیبا به ما منتقل شود که ما آن را بپذیریم. من حقیقتا موقع نمایش فیلم از خانم کریمی خجالت می‌کشیدم و می‌گفتم ای کاش ایشان فیلم را در سینما ‌آزادی می‌دیدند. دوستانی که دست و کف و سوت می‌زدند، این کار قشنگی نیست نمی‌دانم چرا ما تحمل اندیشه و یک نگاه متفاوت را نداریم. مگر اینجا چاله میدان است؟»

او در پایان خاطرنشان کرد: «در صحنه‌ای که من به جای بدلم در تله افتادم و از دو ناحیه چشم و پا آسیب دیدم به شما مخاطبان فکر می‌کردم و برای احترام به شما خودم به جای بدل این کار را کردم. کسانی که در این صحنه کف می‌زدند و می‌خندیدند آیا به من فکر می‌کردند؟ روزگاری بود که در فیلم‌ها دو نفر می نشستند کباب کوبیده می‌خوردند و چند دیالوگ گل درشت می‌گفتند و همه آنها را تشویق می‌کردند و به‌آن ها احترام می‌گذاشتند.اما امروزه ارزشی برای هنرمند قائل نیستند و فکر نمیکنند که کارگردان و عوامل فیلم چقدر زحمت کشیده اند و با توهین و مسخره کردن آن ها زیر سوال می برند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 6,463
  • بازدید سال : 40,611
  • بازدید کلی : 386,052