loading...
علم سرا
آخرین ارسال های انجمن
بي نام بازدید : 51 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود رایگان مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان Fifty Greatest Magic Tricks با کیفیت بالا

نام مستند : Fifty Greatest Magic Tricks ، پنجاه شعبده بازی برتر جهان

مدت زمان : ۱۳۳ دقیفه

حجم : ۱٫۳ گیگابایت

کیفیت : PDTV XviD ، AVI

زبان : انگلیسی

خلاصه داستان : مستندی تلویزیونی از ۵۰ شعبده بازی برتر دنیا که از جمله آن ها می تواند به شعبده بازی با کارت ، شلیک کردن گلوله در دهان ، غیب کردن اشیای مختلف و … اشاره کرد . شعبده بازی در خیابان نیز جزء برخی از این شعبده بازی ها هستند …

بي نام بازدید : 163 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود کامل فصل اول و فصل دوم و فصل سوم شعبده بازی های کریس آنجل

دانلود فیلم مستند شعبده بازی های کریس آنجل مایندفریک

Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد . او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت . یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود . وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد . در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی کریس آماده کرد .
کم کم کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکند . او در این کانال شروع به فیلم-فیلم-آموزشی.html" title="آموزشی" target="_blank">آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمیکند که انسانی با که قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه .

بي نام بازدید : 1494 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود گلچینی دیدنی از برنامه مثلث شیشه ای سال ۱۳۸۷

این برنامه که هر شب به جز روزهای یکشنبه روی آنتن  می رفت، برخلاف شب شیشه ای که شخص محور بود ، مثلث شیشه ای گفتگو محور بود و به موضوعات مورد علاقه مردم ،گفتگو با هنر مندان ، مسائل فرهنگی اجتماعی و….. می پردازد . مثلث شیشه‌ای در دکوری جدید با طراحی «پیمان قانع» به روی آنتن رفت. تیتراژهای آغاز و پایان این برنامه نیز با اشعاری از «رضا رشیدپور» با خوانندگی «مانی آرام» و «امیر تاجیک» ساخته شده است. تهیه کنندگی این برنامه را «محمد قنبری» به همراه «رضا رشیدپور» بر عهده دارند.

بي نام بازدید : 137 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی کاهش وزن Mens Health The Belly Off Workout The Body Weight Routine ، با کیفیت بالا

برنامه‌ی « شکم بی شکم! » به طرز شگفت آوری موثر است زیرا که از تجربه های حقیقی چربی سوزی و عضله سازی بیش از سیصد هزار نفر از اعضای کلوپ « شکم بی شکم! » مجله‌ی سلامت آقایان سرچشمه گرفته است. این آقایان در مجموع حدوداً ۲ میلیون پوند (حدوداً نهصد و ده هزار کیلوگرم) وزن کم کرده‌اند.
تمرین شکم بی شکم! : حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن راه فوق سریع و بسیار آسان برای کاهش وزن و افزایش شگفت انگیز قدرت، توان و حجم عضلات شماست. برنامه‌ ی تمرین « شکم بی شکم! حرکات تمرینی مربوط به وزن بدن » شامل موارد ذیل است :
- تمرین دو دقیقه ای: ۸ تمرین که هر کدام پانزده ثانیه طول می‌کشند و به پمپاژ خون از قلب کمک می‌کنند.
- مدار های وزن بدن: ضربان قلب خود را تند کنید و عضله بسازید-به هیچ گونه تجهیزاتی نیاز نیست.
- قدرت ۱۰: ۱۰ نرمش برای تمرین‌های قدرتی و قلبی تلفیق شده که در وقت شما صرفه جویی می‌کند.
همین امروز این برنامه‌ی تمرینی سریع، آسان و فوق موثر که توسط متخصصان معتبر تناسب اندام مجله‌ی سلامت آقایان تنظیم شده است را شروع کنید.

بي نام بازدید : 148 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزشی ویندوز سون ۷ Lynda Microsoft Windows 7 Essential Training

این فیلم توسط کمپانی مشهور لیندا ساخته شده و در آن یکی از اساتید برجسته این شرکت یعنی دیوید ریورز به کاربران در هر سطحی کمک می کند تا همگام با رشد و پیشرفت های موجود در سیستم عامل مایکروسافت احساس راحتی داشته باشند. در این فیلم دیوید از دگمه ها و رابط های ساده کمکی تا رابط کاربری گرافیکی و به روزشده، چگونگی نصب یا ارتقاء و بیشترین استفاده از ویندوز ۷ را به شما نشان می دهد. همچنین نحوه استفاده از Internet Explorer 8 و افزایش حافظه یک کامپیوتر با استفاده از ابزار ReadyBoost را می آموزید. او همچنین بر گزینه های پیکربندی سخت افزار تاکید می کند و پیشرفت هایی را که منجر به ارتباط یک سیستم خانگی و یا کاری با ویندوز لایو شده است و همچنین محیط ابر- محاسباتی قابل دسترس برای کابران ویندوز ۷ را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب فیلم-آموزشی.html" title="آموزش" target="_blank">آموزشی هر در س را فرا بگیرند.

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 611
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 6,556
  • بازدید سال : 40,704
  • بازدید کلی : 386,145